باغچه مجازی

وبلاگ محمد حسین توکلی کارشناس مهندسی علوم خاک

باغچه مجازی

وبلاگ محمد حسین توکلی کارشناس مهندسی علوم خاک

باغچه مجازی

* محمد حسین توکلی هستم فارغ التحصیل رشته مهندسی کشاورزی گرایش مهندسی علوم خاک از دانشگاه شهید باهنر کرمان
* فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش کارآفرینی

* هدف: عضو وزارتخانه جهاد کشاورزی دولت صاحب الزمان(عج)

برای آشنایی با سوابق کاری بنده و اطلاعات تماس به منوی اصلی وبلاگ مراجعه نمایید.

آخرین نظرات

۴ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۸ ثبت شده است

«ابوالفضل مهجوری»، ۳۰ ساله است و ساکن محله‌ای در جنوب شرقی پایتخت. او با گلدان‌های زیبایی که در نمای خانه‌شان نصب‌کرده برای اهل محله تبدیل به چهره‌ای معروف و دوست‌داشتنی شده است. هنرش، باغبانی و ساخت آکواریوم روی دیوار کوچه با خاک، بذر، بطری، آب و ماهی است.

دلتان می‌خواست همسایه این خانه باشید؟

 این هنر اما، ابزاری جالب هم دارد: بطری‌های خالی نوشابه. بطری‌هایی که طبق روال، حالا باید یا در چرخه بازیافت باشد یا زخمی به جان محیط زیست بزند. اما جوان خوش‌سلیقه تهرانی، با هنر دستش، بطری ها  را تبدیل به گلدان و تُنگ ماهی کرده‌است.

محمد حسین توکلی
۳۰ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۱:۳۶ ۰ نظر

 در کتب سنتی با نام های «ترخون»، «طرخون» ، «الحوزان»، گفته شده است به فرانسوی آن را Estragon و Amose petit dragon و Forgon و Dragone و به انگلیسی Taragon و Estragon گفته می شود، گیاهی است از خانواده Compositae تیره فرعی Radeae نام علمی آن Artemisia dracunculus L می باشد.

Image result for ‫ترخون‬‎

مشخصات

طرخون گیاهی است پایا. ساقه آن زیاد بلند نمی شود و ارتفاع آن در حدود 60 سانتی متر . برگهای آن سبز تیره. دراز، باریک و نوک تیز و متناوب و بدون دمبرگ برگهای پایین ساقه کمی بزرگتر و تقریبا دندانه ها آن را به 3 قسمت تقسیم می کند و نوک تیز است. گلهای آن سبز مایل به زرد به صورت خوشه که از کنار برگها وصل به ساقه ظاهر می شود.

محمد حسین توکلی
۱۱ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۸:۵۱ ۰ نظر

دریافت لوح تقدیر فعالیت در فضای مجازی از فرمانده سابق لشکر 41 ثارالله استان کرمان و فرمانده قرارگاه سایبری و فضای مجازی سپاه پاسداران استان کرمان

محمد حسین توکلی
۱۱ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۸:۴۶ ۰ نظر

محمد حسین توکلی
۱۰ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۴:۱۹ ۰ نظر