باغچه مجازی

وبلاگ محمد حسین توکلی کارشناس مهندسی علوم خاک

باغچه مجازی

وبلاگ محمد حسین توکلی کارشناس مهندسی علوم خاک

باغچه مجازی

* محمد حسین توکلی هستم فارغ التحصیل رشته مهندسی کشاورزی گرایش مهندسی علوم خاک از دانشگاه شهید باهنر کرمان
* فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش کارآفرینی

* هدف: عضو وزارتخانه جهاد کشاورزی دولت صاحب الزمان(عج)

برای آشنایی با سوابق کاری بنده و اطلاعات تماس به منوی اصلی وبلاگ مراجعه نمایید.

آخرین نظرات

می توان گفت شهر کرمان 380 هکتار فضای سبز جدید نیاز دارد و به عبارت دیگر جمعیتی در حدود 292 هزار نفر از فضای سبز عمومی محروم مانده اند که به مرور تاثیرات روانی و اجتماعی خود را نشان خواهد داد.

 * * * * * * * * * * 

محمدحسین توکلی به مناسبت هفته منابع طبیعی و آبخیزداری و روز درختکاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در کرمان اظهار کرد: بی‌شک در دوران کنونی که مردم جامعه با دغدغه‌ها و فشارهای زیاد ناشی از مشکلات روزمره اجتماعی و اقتصادی روبه‌رو هستند، یکی از اصلی‌ترین راهکارهای برون‌رفت از این هجمه‌ها را می‌توان پناه‌بردن به طبیعت و فضای سبز شهری ذکر کرد.

 * * * * * * * * * * 


محمدحسین توکلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در کرمان درباره محاسن کودهای بیولوژیک و معایب کودهای شیمیایی در کشاورزی اظهار کرد: از دیرباز کشاورزان و باغداران در راستای افزایش میزان تولید محصولات خود و به‌تبع آن بالارفتن درآمد ناشی از آن به استفاده از کودهای طبیعی روی آوردند.
 * * * * * * * * * * 

محمدحسین توکلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در کرمان با توجه به اهمیت موضوع گردشگری به‌ویژه گردشگری مزرعه در رشد، توسعه و درآمدزایی ارزی کشورها اظهار کرد: رونق گردشگری در سال‌های اخیر در کشورهایی که بحران‌ شدید مالی را پشت سر گذاشته‌اند به‌خوبی توانسته راه‌گشای برون‌رفت از دغدغه‌ کشورها و گره‌گشای مشکلات معیشتی  مردم باشد.

 * * * * * * * * * *